Zamknij
Poprzedni
Następny
« Cofnij

Oferta pracy

Konsultant - obsługa klienta indywidualnego

Rzeszów

Orange Polska to lider na rynku telefonii mobilnej i stacjonarnej w Polsce.
Sukces osiągamy dzięki bezpośredniej komunikacji i przyjacielskim relacjom w pracy. Aby być w czołówce stawiamy na dynamiczne działanie. Dzięki poszukiwaniu nowych inspiracji i uczciwemu podejściu do biznesu tworzymy przyszłość.
Trudno nam wymienić wszystkie korzyści wypływające z pracy z nami. Cenimy różnorodność, dostrzegamy różne potrzeby naszych pracowników i wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom. W Orange Polska wierzymy, że najważniejsi są ludzie, którzy tu pracują i wartości, jakie wnoszą do naszej firmy.

MIEJSCE PRACY: Rzeszów (centrum)

Zakres obowiązków

- call center inbound - ruch przychodzący,
- obsługa klientów indywidualnych,
- wsparcie techniczne dla klientów posiadających usługi stacjonarne,
- wychodzenie z tzw. inicjatywą sprzedażową, dosprzedaż usług
- dbanie o pozytywny wizerunek marki

Czego oczekujemy?

- komunikatywności,
- otwartości na wiedzę oraz doskonalenie posiadanych kompetencji,
- pewności siebie,
- zaangażowania w powierzone zadania,
- sprawnego posługiwaniami się komputerem smartfonami,
- dyspozycyjności (również popołudniami, w weekendy i święta)

Co oferujemy?

- jasną i prostą ścieżkę kariery – możliwość awansu i podwyżek
- umowę o pracę (stawka podstawowa 15zł )
- profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy, za które otrzymasz wynagrodzenie (pon -pt 8-16)
- pracę w pełnym wymiarze etatu (możliwe 3/4 oraz możliwość pracy tylko popołudniami i wieczorami)
- pracę nowoczesnych pomieszczeniach o wysokim standardzie,
- dostęp do najnowocześniejszych technologii,
- pracę w młodym i zgranym zespole,
- dostęp do benefitów oferowanych przez Work Service S.A. (pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, karta Multisport)
 

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Oferta pracy
jest ważna

dn.
god.
min.
sek.

Konsultant - obsługa klienta indywidualnego

Typ:

Praca stała

Lokalizacja:

Rzeszów

Numer referencyjny:

06/2017/7/203

Branża:

Obsługa klienta

Wymiar etatu:

Pełny etat

Czas dodania oferty:

15.04.2019

Oferta pracy
jest ważna

dn.
god.
min.
sek.

Oferta pracy

Konsultant - obsługa klienta indywidualnego

Orange Polska to lider na rynku telefonii mobilnej i stacjonarnej w Polsce.
Sukces osiągamy dzięki bezpośredniej komunikacji i przyjacielskim relacjom w pracy. Aby być w czołówce stawiamy na dynamiczne działanie. Dzięki poszukiwaniu nowych inspiracji i uczciwemu podejściu do biznesu tworzymy przyszłość.
Trudno nam wymienić wszystkie korzyści wypływające z pracy z nami. Cenimy różnorodność, dostrzegamy różne potrzeby naszych pracowników i wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom. W Orange Polska wierzymy, że najważniejsi są ludzie, którzy tu pracują i wartości, jakie wnoszą do naszej firmy.

MIEJSCE PRACY: Rzeszów (centrum)

Zakres obowiązków

- call center inbound - ruch przychodzący,
- obsługa klientów indywidualnych,
- wsparcie techniczne dla klientów posiadających usługi stacjonarne,
- wychodzenie z tzw. inicjatywą sprzedażową, dosprzedaż usług
- dbanie o pozytywny wizerunek marki

Czego oczekujemy?

- komunikatywności,
- otwartości na wiedzę oraz doskonalenie posiadanych kompetencji,
- pewności siebie,
- zaangażowania w powierzone zadania,
- sprawnego posługiwaniami się komputerem smartfonami,
- dyspozycyjności (również popołudniami, w weekendy i święta)

Co oferujemy?

- jasną i prostą ścieżkę kariery – możliwość awansu i podwyżek
- umowę o pracę (stawka podstawowa 15zł )
- profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy, za które otrzymasz wynagrodzenie (pon -pt 8-16)
- pracę w pełnym wymiarze etatu (możliwe 3/4 oraz możliwość pracy tylko popołudniami i wieczorami)
- pracę nowoczesnych pomieszczeniach o wysokim standardzie,
- dostęp do najnowocześniejszych technologii,
- pracę w młodym i zgranym zespole,
- dostęp do benefitów oferowanych przez Work Service S.A. (pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, karta Multisport)
 

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Ocena

możesz zagłosować klikając na gwiazdkę

Oferta pracy

Udostępnij ofertę pracy:

Wyślij link do tej oferty na email

Wyślij
wróć do góry
Zgadzam się

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj.