Zamknij
Poprzedni
Następny
« Cofnij

Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta (j. angielski)

Rzeszów

Zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa pierwszej linii wsparcia w zespole ds. obsługi uszkodzeń. Przyjmowanie i procesowanie zgłoszeń awarii,
  • Kontakt z polskimi i zagranicznymi przedstawicielami operatorów telekomunikacyjnych (mailowo oraz przez infolinię – obsługa klientów obcojęzycznych odbywa się w języku angielskim),
  • Analizowanie danych zawartych w zgłoszeniu oraz wprowadzenie ich do wewnętrznych aplikacji,
  • Zdalny nadzór nad usuwaniem awarii/przebiegiem wydarzenia.

Czego oczekujemy?

  • Język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację – warunek niezbędny,
  • Umiejętność pracy na kilku aplikacjach i systemach komputerowych jednocześnie,
  • Zdolności analityczne i strategiczne,
  • Umiejętność szybkiego pozyskiwania informacji,
  • Możliwość pracy zmianowej.

Co oferujemy?

  • Pracę w renomowanej międzynarodowej  firmie telekomunikacyjnej,
  • Umowę o pracę,
  • Stawka: 23 zł brutto,
  • Dostęp do nowoczesnych technologii,
  • Przyjazną atmosferę w pracy,
  • Dostęp do benefitów oferowanych przez Work Service S.A.

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Specjalista ds. Obsługi Klienta (j. angielski)

Typ:

Praca stała

Lokalizacja:

Numer referencyjny:

WS/2019/1/73

Branża:

Wymiar etatu:

Czas dodania oferty:

06.06.2019

Stawka:

23,0 PLN

Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta (j. angielski)

Zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa pierwszej linii wsparcia w zespole ds. obsługi uszkodzeń. Przyjmowanie i procesowanie zgłoszeń awarii,
  • Kontakt z polskimi i zagranicznymi przedstawicielami operatorów telekomunikacyjnych (mailowo oraz przez infolinię – obsługa klientów obcojęzycznych odbywa się w języku angielskim),
  • Analizowanie danych zawartych w zgłoszeniu oraz wprowadzenie ich do wewnętrznych aplikacji,
  • Zdalny nadzór nad usuwaniem awarii/przebiegiem wydarzenia.

Czego oczekujemy?

  • Język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację – warunek niezbędny,
  • Umiejętność pracy na kilku aplikacjach i systemach komputerowych jednocześnie,
  • Zdolności analityczne i strategiczne,
  • Umiejętność szybkiego pozyskiwania informacji,
  • Możliwość pracy zmianowej.

Co oferujemy?

  • Pracę w renomowanej międzynarodowej  firmie telekomunikacyjnej,
  • Umowę o pracę,
  • Stawka: 23 zł brutto,
  • Dostęp do nowoczesnych technologii,
  • Przyjazną atmosferę w pracy,
  • Dostęp do benefitów oferowanych przez Work Service S.A.

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Ocena

możesz zagłosować klikając na gwiazdkę

Oferta pracy

Udostępnij ofertę pracy:

Wyślij link do tej oferty na email

Wyślij
wróć do góry
Zgadzam się

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj.