Zamknij
Poprzedni
Następny
« Cofnij
Rekrutacja online

Oferta pracy

Pracownik Obsługi Ruchu lotniczego na lotnisku HALLE/Niemcy

Lokalizacja: Ciechanów, Gostynin, Grójec, Legionowo, Mińsk Mazowiecki, Mława, Ostrołęka, Otwock, Płońsk, Pruszków, Radom, Siedlce, Sierpc, Płock

Dla naszego TOP Klienta – największego sklepu internetowym na świecie - poszukujemy Pań i Panów do obsługi ruchu lotniczego na lotnisku Halle / Leipzig w Schkeuditz. 

Praca na lotnisku i poznanie wszystkich schematów obsługi portu lotniczego to niezwykle ciekawe zajęcie. I nie potrzebujesz do tego żadnego doświadczenia! Gwarantujemy wszystkie niezbędne szkolenia. 

Zespół pracowników pracuje na ekscytującym polu w pobliżu samolotu i odgrywa kluczową rolę w zapewnianiu, że klienci otrzymują zamówienia na czas. 
 

Zakres obowiązków

Twoje miejsce pracy znajduje się na magazynie lub na zewnątrz na płycie lotniska, w pobliżu prywatnych samolotów sklepu internetowego 

 W strefie magazynowej – Pracownik magazynu: 
- rozładowuje dostawy, sortuje je i przygotowuje do wysyłki w kontenerach lotniczych 

• Na zewnątrz, jako pracownik Air Team: 
- przygotowuje kontenery do transportu lotniczego. Możliwość pracy na zewnątrz przez całą zmianę.  
 

Czego oczekujemy?

• Podstawowy wymóg: należy przejść kontrolę bezpieczeństwa na lotnisku (ZÜP – pełna informacja o miejscu zamieszkania za ostatnie 10 lat / pracodawcy z ostatnich 5 lat) 
• Przebywania w UE przez ostatnie 10 lat 
• Bycia niekaralnym na terenie UE 
• Wysokiej motywacji i chęci do pracy fizycznej 
• Odporności, elastyczności i umiejętności pracy w zespole 
•  Umiejętności czytania, pisania i mówienia po niemiecku lub angielsku (wszystkie szkolenia odbywają się w języku niemieckim lub angielskim) – warunek konieczny 
• Posiadania certyfikatu potwierdzającego znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. B1 – jeśli nie posiadasz certyfikatu,      zorganizujemy i zapłacimy Ci za ten egzamin 
• Minimalny wiek: 18 lat, 
• Gotowości do pracy w systemie zmianowym i w niedziele (6 dni w pracy/ 3 dni wolne), 
• Nie wymagamy doświadczenia na magazynie. 
• Od pracowników Air Team prawa jazdy kat. B oczekujemy znajomości języka niemieckiego, dodatkowy przejścia szkolenia z zakresu         bezpieczeństwa i jakości – nie spełniasz tych wymagań? To nic zaoferujemy Ci pracę jako pracownik magazynu. 
  

Co oferujemy?

• Umowę o pracę tymczasową (taryfową) – jesteśmy zainteresowani współpracą na stałe 
• Możliwość przejęcia i pracy bezpośrednio u Klienta 
• Pracę 6 dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli, 
• System III zmianowy, 
• Pracę w pełnym wymiarze godzin (35 godzin tygodniowo – co najmniej 151,67 godzin miesięcznie), 
• Obliczona stawka godzinowa 13,50 € (brutto) 
• Gwarantujemy bazę noclegową  – bardzo dobrze wyposażone pokoje wypoczynkowe z zachowanym standardem higieny związanych z pandemią (Łazienka, aneks kuchenny, Wifi i TV) 
• Dopłatę do zakwaterowania przez okres 5 miesięcy – 500 euro 
• Bezpłatne napoje (woda, kawa, herbata) 
• Covid: środki ochrony są dostępne dla pracowników i wszystkie zasady przestrzegane (dystans społeczny / kontrola temperatury / maska ​​na      twarz (zostanie dostarczona), rozłożone w czasie czasy rozpoczęcia i przerwy) 

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Pracownik Obsługi Ruchu lotniczego na lotnisku HALLE/Niemcy

Typ:

Praca za granicą

Numer referencyjny:

06/2021/GI/2021/5/88

Branża:

Logistyka i Transport

Praca zdalna:

Tak

Wymiar etatu:

None

Czas dodania oferty:

15.06.2021

Kontakt do rekrutera:

Julia Żmijewska

508 000 779

Julia.Zmijewska@workservice.pl

Rekrutacja online

Oferta pracy

Pracownik Obsługi Ruchu lotniczego na lotnisku HALLE/Niemcy

Lokalizacja: Ciechanów, Gostynin, Grójec, Legionowo, Mińsk Mazowiecki, Mława, Ostrołęka, Otwock, Płońsk, Pruszków, Radom, Siedlce, Sierpc, Płock

Dla naszego TOP Klienta – największego sklepu internetowym na świecie - poszukujemy Pań i Panów do obsługi ruchu lotniczego na lotnisku Halle / Leipzig w Schkeuditz. 

Praca na lotnisku i poznanie wszystkich schematów obsługi portu lotniczego to niezwykle ciekawe zajęcie. I nie potrzebujesz do tego żadnego doświadczenia! Gwarantujemy wszystkie niezbędne szkolenia. 

Zespół pracowników pracuje na ekscytującym polu w pobliżu samolotu i odgrywa kluczową rolę w zapewnianiu, że klienci otrzymują zamówienia na czas. 
 

Zakres obowiązków

Twoje miejsce pracy znajduje się na magazynie lub na zewnątrz na płycie lotniska, w pobliżu prywatnych samolotów sklepu internetowego 

 W strefie magazynowej – Pracownik magazynu: 
- rozładowuje dostawy, sortuje je i przygotowuje do wysyłki w kontenerach lotniczych 

• Na zewnątrz, jako pracownik Air Team: 
- przygotowuje kontenery do transportu lotniczego. Możliwość pracy na zewnątrz przez całą zmianę.  
 

Czego oczekujemy?

• Podstawowy wymóg: należy przejść kontrolę bezpieczeństwa na lotnisku (ZÜP – pełna informacja o miejscu zamieszkania za ostatnie 10 lat / pracodawcy z ostatnich 5 lat) 
• Przebywania w UE przez ostatnie 10 lat 
• Bycia niekaralnym na terenie UE 
• Wysokiej motywacji i chęci do pracy fizycznej 
• Odporności, elastyczności i umiejętności pracy w zespole 
•  Umiejętności czytania, pisania i mówienia po niemiecku lub angielsku (wszystkie szkolenia odbywają się w języku niemieckim lub angielskim) – warunek konieczny 
• Posiadania certyfikatu potwierdzającego znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. B1 – jeśli nie posiadasz certyfikatu,      zorganizujemy i zapłacimy Ci za ten egzamin 
• Minimalny wiek: 18 lat, 
• Gotowości do pracy w systemie zmianowym i w niedziele (6 dni w pracy/ 3 dni wolne), 
• Nie wymagamy doświadczenia na magazynie. 
• Od pracowników Air Team prawa jazdy kat. B oczekujemy znajomości języka niemieckiego, dodatkowy przejścia szkolenia z zakresu         bezpieczeństwa i jakości – nie spełniasz tych wymagań? To nic zaoferujemy Ci pracę jako pracownik magazynu. 
  

Co oferujemy?

• Umowę o pracę tymczasową (taryfową) – jesteśmy zainteresowani współpracą na stałe 
• Możliwość przejęcia i pracy bezpośrednio u Klienta 
• Pracę 6 dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli, 
• System III zmianowy, 
• Pracę w pełnym wymiarze godzin (35 godzin tygodniowo – co najmniej 151,67 godzin miesięcznie), 
• Obliczona stawka godzinowa 13,50 € (brutto) 
• Gwarantujemy bazę noclegową  – bardzo dobrze wyposażone pokoje wypoczynkowe z zachowanym standardem higieny związanych z pandemią (Łazienka, aneks kuchenny, Wifi i TV) 
• Dopłatę do zakwaterowania przez okres 5 miesięcy – 500 euro 
• Bezpłatne napoje (woda, kawa, herbata) 
• Covid: środki ochrony są dostępne dla pracowników i wszystkie zasady przestrzegane (dystans społeczny / kontrola temperatury / maska ​​na      twarz (zostanie dostarczona), rozłożone w czasie czasy rozpoczęcia i przerwy) 

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Ocena

możesz zagłosować klikając na gwiazdkę

Oferta pracy

Udostępnij ofertę pracy:

Wyślij link do tej oferty na email

Wyślij
wróć do góry
Zgadzam się

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj.