Zamknij
Poprzedni
Następny
« Cofnij
Rekrutacja online

Oferta pracy

Koordynator ds. Obsługi klienta

Lokalizacja:

Aktualnie dla naszego klienta - czołowego na rynkach światowych dostawcy materiałów odnawialnych w branży opakowań, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku: Koordynatora ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Chłodna

Zakres obowiązków

  • Bieżąca komunikacja z klientami,
  • Bieżąca komunikacja z innymi działami firmy: kierownikami sprzedaży, działem logistyki, planowaniem produkcji hut
  • Monitorowanie łańcucha dostaw,
  • Planowanie dostaw i monitorowanie zapasów,
  • Monitorowanie planu sprzedaży klienta, zaległych płatności i podejmowanie działań w razie potrzeby,
  • Utrzymywanie danych systemowych związanych z klientami i umów cenowych,

Czego oczekujemy?

  • Doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży,
  • Zdolności do pracy pod presją i wykonywania kilku zadań jednocześnie z wysoką jakością,
  • Komunikatywności i wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • Pozytywnego, proaktywnego i skoncentrowanego na kliencie nastawienia, umiejętności szybkiego analizowania sytuacji i rozwiązywania problemów,
  • Konsekwencji w dążeniu do rozowuj nowych łańcuchów dostaw,
  • Znajomości branży tektury falistej i powiązanych procesów sprzedaży będzie dodatkowym atutem,
  • Biegłej znajomości języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie, znajomości innego eurpoejskigo języka będzie dodatkowym atutem (włoski, niemiecki, francuski, hiszpański),
  • Znajomości narzędzi informatycznych wykorzystywanych w obsłudze klienta,

Co oferujemy?

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w efektywnym środowisku pracy zespołowej
  • Ciekawą, odpowiedzialna i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie o uznanej reputacji,
  • Możliwości rozwoju zawodowego,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
  • Pracę w centrum Warszawy z możliwością pracy zdalnej,
  • Możliwość uzyskania premii,

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Koordynator ds. Obsługi klienta

Typ:

Praca tymczasowa

Lokalizacja:

Numer referencyjny:

5/2021/2/22

Praca zdalna:

Tak

Wymiar etatu:

Czas dodania oferty:

03.03.2021

Kontakt do rekrutera:

Anita Piętka

anita.pietka@sellpro.pl

Rekrutacja online

Oferta pracy

Koordynator ds. Obsługi klienta

Lokalizacja:

Aktualnie dla naszego klienta - czołowego na rynkach światowych dostawcy materiałów odnawialnych w branży opakowań, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku: Koordynatora ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Chłodna

Zakres obowiązków

  • Bieżąca komunikacja z klientami,
  • Bieżąca komunikacja z innymi działami firmy: kierownikami sprzedaży, działem logistyki, planowaniem produkcji hut
  • Monitorowanie łańcucha dostaw,
  • Planowanie dostaw i monitorowanie zapasów,
  • Monitorowanie planu sprzedaży klienta, zaległych płatności i podejmowanie działań w razie potrzeby,
  • Utrzymywanie danych systemowych związanych z klientami i umów cenowych,

Czego oczekujemy?

  • Doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży,
  • Zdolności do pracy pod presją i wykonywania kilku zadań jednocześnie z wysoką jakością,
  • Komunikatywności i wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • Pozytywnego, proaktywnego i skoncentrowanego na kliencie nastawienia, umiejętności szybkiego analizowania sytuacji i rozwiązywania problemów,
  • Konsekwencji w dążeniu do rozowuj nowych łańcuchów dostaw,
  • Znajomości branży tektury falistej i powiązanych procesów sprzedaży będzie dodatkowym atutem,
  • Biegłej znajomości języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie, znajomości innego eurpoejskigo języka będzie dodatkowym atutem (włoski, niemiecki, francuski, hiszpański),
  • Znajomości narzędzi informatycznych wykorzystywanych w obsłudze klienta,

Co oferujemy?

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w efektywnym środowisku pracy zespołowej
  • Ciekawą, odpowiedzialna i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie o uznanej reputacji,
  • Możliwości rozwoju zawodowego,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
  • Pracę w centrum Warszawy z możliwością pracy zdalnej,
  • Możliwość uzyskania premii,

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Ocena

możesz zagłosować klikając na gwiazdkę

Oferta pracy

Udostępnij ofertę pracy:

Wyślij link do tej oferty na email

Wyślij
wróć do góry
Zgadzam się

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj.