Zamknij
Poprzedni
Następny
« Cofnij

Oferta pracy

Konsultant w dziale wynajmu samochodów zastępczych

Warszawa

Zakres obowiązków

  • Koordynacja zleceń wynajmu pojazdów,
  • Ewidencja zleceń wynajmu pojazdów w systemie IT,
  • Koordynacja w zakresie przedłużeń wynajmu pojazdów,
  • Koordynacja procesu rozliczeń zrealizowanych wynajmów,  
  • Obsługa wewnętrznego systemu IT firmy,
  • Współpraca i koordynacja działań z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces wynajmu pojazdów.

Czego oczekujemy?

  • Zaangażowania, systematyczności oraz odpowiedzialnego podejścia do zadań,
  • Komunikatywności,
  • Gotowości do pracy opartej na kontaktach telefonicznych i pracy z komputerem/systemem IT,
  • Dyspozycyjności poniedziałek-piątek w godzinach 8.00 -16.00 lub 10.00 -18.00 (wybrane dni tygodnia w pierwszym przedziale czasowym, wybrane w drugim),
  • Dobrej znajomości obsługi komputera,
  • Dobrej organizacji pracy,
  • Otwartości, pozytywnego nastawienia, gotowości do uczenia się,
  • Mile widziane : doświadczenie w pracy w rent a  car – obsłudze klienta oraz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (w dziale obsługi klienta lub infolinii).

Co oferujemy?

  • Pracę w rozwijającym się dziale firmy,
  • Pozytywną atmosferę pracy,
  • Możliwości rozwoju wraz z rozwojem działu/firmy, w zależności od osiąganych rezultatów pracy na obecnym stanowisku ,
  • Wynagrodzenie podstawowe 3000 zł brutto + premie kwartalne.

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Oferta pracy
jest ważna

dn.
god.
min.
sek.

Konsultant w dziale wynajmu samochodów zastępczych

Typ:

Praca tymczasowa

Lokalizacja:

Numer referencyjny:

INK/WS-12/18/2018/12/81

Branża:

Wymiar etatu:

Czas dodania oferty:

20.05.2019

Oferta pracy
jest ważna

dn.
god.
min.
sek.

Oferta pracy

Konsultant w dziale wynajmu samochodów zastępczych

Zakres obowiązków

  • Koordynacja zleceń wynajmu pojazdów,
  • Ewidencja zleceń wynajmu pojazdów w systemie IT,
  • Koordynacja w zakresie przedłużeń wynajmu pojazdów,
  • Koordynacja procesu rozliczeń zrealizowanych wynajmów,  
  • Obsługa wewnętrznego systemu IT firmy,
  • Współpraca i koordynacja działań z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces wynajmu pojazdów.

Czego oczekujemy?

  • Zaangażowania, systematyczności oraz odpowiedzialnego podejścia do zadań,
  • Komunikatywności,
  • Gotowości do pracy opartej na kontaktach telefonicznych i pracy z komputerem/systemem IT,
  • Dyspozycyjności poniedziałek-piątek w godzinach 8.00 -16.00 lub 10.00 -18.00 (wybrane dni tygodnia w pierwszym przedziale czasowym, wybrane w drugim),
  • Dobrej znajomości obsługi komputera,
  • Dobrej organizacji pracy,
  • Otwartości, pozytywnego nastawienia, gotowości do uczenia się,
  • Mile widziane : doświadczenie w pracy w rent a  car – obsłudze klienta oraz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (w dziale obsługi klienta lub infolinii).

Co oferujemy?

  • Pracę w rozwijającym się dziale firmy,
  • Pozytywną atmosferę pracy,
  • Możliwości rozwoju wraz z rozwojem działu/firmy, w zależności od osiąganych rezultatów pracy na obecnym stanowisku ,
  • Wynagrodzenie podstawowe 3000 zł brutto + premie kwartalne.

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Ocena

możesz zagłosować klikając na gwiazdkę

Oferta pracy

Udostępnij ofertę pracy:

Wyślij link do tej oferty na email

Wyślij

Zobacz także

wróć do góry
Zgadzam się

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj.