Zamknij
Poprzedni
Następny
« Cofnij

Oferta pracy

Customer Service Manager

Lokalizacja: Warszawa

Poszkujemy kandydata/ kandydatki dla naszego międzynarodowego Klienta. 

Zakres obowiązków

  • Koordynowanie działań zespołów oraz biura sprzedaży na poszczególnych rynkach
  • Koordynowanie działań związanych z zasobami ludzkimi i administracyjną
  • Koordynowanie interakcji pomiędzy sprzedażą, łańcuchem dostaw oraz  logistyką w procesie zarządzania zamówieniami dla określonego regionu
  • Wspieranie liderów zespołów i doradców klienta w realizacji procesu przyjmowania i realizacji zamówień
  • Koordynowanie oraz prowadzenie procesów rekrutacji
  •  Organizowanie szkoleń wprowadzających dla nowo przybyłych pracowników

Czego oczekujemy?

  • Ukończone studia wyższe będą dodatkowym atutem
  • Doświadczenia w pracy na stanowisku Customer Care Service lub podobnym
  • Wiedzy z zakresu zarządzania personelem w Polsce
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • Atutem będzie znajomość jednego z języków: francuski, włoski, holenderski lub czeski
  • Doświadczenia w pracy z systemami ERP

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę na część etatu lub pełen etat
  • Pracę na zastępstwo trwające około 8 - 9 miesięcy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bonus roczny
  • Praca w międzynarodowym i wielokulturowym środowisku
  • Przyjemna atmosfera pracy w kulturze opartej na wartościach
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia i możliwości rozwoju zawodowego
  • Kartę Multisport oraz Sodexo

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Customer Service Manager

Typ:

Praca stała

Lokalizacja:

Numer referencyjny:

SB/GG-08/2021/2021/8/184

Branża:

Wymiar etatu:

Czas dodania oferty:

23.09.2021

Kontakt do rekrutera:

Agata Skopek

+48 781 207 201

Agata.Skopek@gigroup.com

Oferta pracy

Customer Service Manager

Lokalizacja: Warszawa

Poszkujemy kandydata/ kandydatki dla naszego międzynarodowego Klienta. 

Zakres obowiązków

  • Koordynowanie działań zespołów oraz biura sprzedaży na poszczególnych rynkach
  • Koordynowanie działań związanych z zasobami ludzkimi i administracyjną
  • Koordynowanie interakcji pomiędzy sprzedażą, łańcuchem dostaw oraz  logistyką w procesie zarządzania zamówieniami dla określonego regionu
  • Wspieranie liderów zespołów i doradców klienta w realizacji procesu przyjmowania i realizacji zamówień
  • Koordynowanie oraz prowadzenie procesów rekrutacji
  •  Organizowanie szkoleń wprowadzających dla nowo przybyłych pracowników

Czego oczekujemy?

  • Ukończone studia wyższe będą dodatkowym atutem
  • Doświadczenia w pracy na stanowisku Customer Care Service lub podobnym
  • Wiedzy z zakresu zarządzania personelem w Polsce
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • Atutem będzie znajomość jednego z języków: francuski, włoski, holenderski lub czeski
  • Doświadczenia w pracy z systemami ERP

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę na część etatu lub pełen etat
  • Pracę na zastępstwo trwające około 8 - 9 miesięcy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bonus roczny
  • Praca w międzynarodowym i wielokulturowym środowisku
  • Przyjemna atmosfera pracy w kulturze opartej na wartościach
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia i możliwości rozwoju zawodowego
  • Kartę Multisport oraz Sodexo

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Ocena

możesz zagłosować klikając na gwiazdkę

Oferta pracy

Udostępnij ofertę pracy:

Wyślij link do tej oferty na email

Wyślij
wróć do góry
Zgadzam się

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj.