+0 km

Praca call center Opole

Praca call center Opole

Umiejętność sprawnej komunikacji, miłe usposobienie, wysoka kultura osobista to cechy, jakie powinien mieć pracownik telefonicznej obsługi klienta. Ważne także, aby charakteryzował się on dużą odpornością na stres oraz umiejętnościami sprzedażowymi. Osoby pewne siebie, przebojowe i chętne do nauki z pewnością zadowoli taka praca Call center w wielu firmach oferuje kandydatom szkolenia oraz gratyfikacje finansowe w zależności od wykonania danych założeń sprzedażowych.

Kto powinien aplikować?

Stanowisko sprzedawcy telefonicznego spodoba się osobom, które lubią wyzwania i pragną się rozwijać. To rodzaj pracy często wybierany przez studentów oraz młodych ludzi chcących dorobić, aby pozwolić sobie na codzienne przyjemności. Opole jest miastem, gdzie można znaleźć zatrudnienie w tym obszarze bez względu na doświadczenie i wykształcenie. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy w call center. W razie jakichkolwiek pytań strony zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami.

wróć do góry
Zgadzam się

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj.