Zamknij
Poprzedni
Następny
« Cofnij
Rekrutacja online

Oferta pracy

Asystent/Asystentka Zarządu

Lokalizacja: Warszawa

Dla naszego Klienta, będącego liderem w branży fotowoltaicznej, poszkujemy kandydatów na stanowisko
ASYSTENT/ASYSTENKA ZARZĄDU

Warszawa Ursynów

Zakres obowiązków

·       profesjonalne, proaktywne wsparcie Zarządu w prowadzonych działaniach,
·       organizowanie spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
·       prowadzenie i koordynowanie kalendarza spotkań,
·       przygotowywanie raportów, prezentacji i redagowanie pism,
·       nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i korespondencji w organizacji,
·       obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz tłumaczenie dokumentów na zlecenie Zarządu,
·       zapewnienie sprawnego przepływu informacji między działami,
·       współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji,
 

Czego oczekujemy?

·       wyższego wykształcenia,
·       biegłej znajomości języka angielskiego.
·       doświadczenie=a zawodowe na podobnym stanowisku,
·       doskonałych zdolności organizacyjne i analityczne,
·       samodzielności, zdolności podejmowania decyzji, skrupulatności
·       wysokiej kultury osobistej, komunikatywności oraz zaangażowania
·       umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office) w szczególności PowerPoint,
 

Co oferujemy?

·       atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
·       odpowiedzialne i samodzielne stanowisko,
·       multisport i opiekę medyczną
 

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Asystent/Asystentka Zarządu

Typ:

Praca tymczasowa

Lokalizacja:

Numer referencyjny:

07/2021/gi/2021/7/44

Praca zdalna:

Tak

Wymiar etatu:

Czas dodania oferty:

13.07.2021

Kontakt do rekrutera:

Julia Żmijewska

508 000 779

Julia.Zmijewska@workservice.pl

Rekrutacja online

Oferta pracy

Asystent/Asystentka Zarządu

Lokalizacja: Warszawa

Dla naszego Klienta, będącego liderem w branży fotowoltaicznej, poszkujemy kandydatów na stanowisko
ASYSTENT/ASYSTENKA ZARZĄDU

Warszawa Ursynów

Zakres obowiązków

·       profesjonalne, proaktywne wsparcie Zarządu w prowadzonych działaniach,
·       organizowanie spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
·       prowadzenie i koordynowanie kalendarza spotkań,
·       przygotowywanie raportów, prezentacji i redagowanie pism,
·       nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i korespondencji w organizacji,
·       obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz tłumaczenie dokumentów na zlecenie Zarządu,
·       zapewnienie sprawnego przepływu informacji między działami,
·       współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji,
 

Czego oczekujemy?

·       wyższego wykształcenia,
·       biegłej znajomości języka angielskiego.
·       doświadczenie=a zawodowe na podobnym stanowisku,
·       doskonałych zdolności organizacyjne i analityczne,
·       samodzielności, zdolności podejmowania decyzji, skrupulatności
·       wysokiej kultury osobistej, komunikatywności oraz zaangażowania
·       umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office) w szczególności PowerPoint,
 

Co oferujemy?

·       atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
·       odpowiedzialne i samodzielne stanowisko,
·       multisport i opiekę medyczną
 

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Ocena

możesz zagłosować klikając na gwiazdkę

Oferta pracy

Udostępnij ofertę pracy:

Wyślij link do tej oferty na email

Wyślij
wróć do góry
Zgadzam się

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj.