Zamknij
Poprzedni
Następny
« Cofnij

Oferta pracy

Asystent/Asystentka biura

Kraków


Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko: pracownik administracyjno - biurowy

Zakres obowiązków

  • obsługa systemu SAP
  • wystawianie zapotrzebowań Purchase Reguisition w SAP na dostawę lub usługę (współpraca z Indirect Sourcing)
  • weryfikacja kont księgowych do wystawiania Purchase Regusition (współpraca z księgowością)
  • potwierdzenie odbioru usługi lub dostawy w SAP - dokonamie (MIGO) w systemie PMX
  • prowadzenie spraw administracyjno - biurowych oraz kadrowo - socjalnych
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów - przyjmowanie/ wysyłanie, sortowanie i dystrybucja korespondencji
  • sprawdzanie prawidłowości w dokumentach, które są do akceptacji Dyrektorów oraz HR
  • zarządzanie kalendarzem Dyrektorów i HR
  • zbieranie ofert, negocjacje cenowe dot. zakupów spoza standardowych, np. kupno upominków okazjonalnych, kalendarzy, itp.
  • sporządzanie planów urlopowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi Spółki
  • zgłaszanie nieprawidłowości/ usterek pomieszczeń biurowych zgłoszonych przez pracowników do odpowiednich służb celem ich eliminacji
  • pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy Dyrektorem, a kierownikami i pracownikami
  • inne zadania przydzielone przez Dyrektorów i HR
  • kierowanie na badania okresowe, psychotechniczne, kontrolne, wstępne
  • przechowywanie kopii zaświadczeń
  • nadzorowanie systematycznego spływu dokumentacji z przeprowadzanych badań
  • obsługa systemu ADP
  • rejestracja absencji pracowników - delegacje, urlopy, zwolnienia w systemie ADP
  • wprowadzanie grafików dla pracowników
  • korygowanie nieprawidłowości w grafiku czas pracy pracowników, anulowanie wniosków urlopowych
  • weryfikacja i wprowadzanie nadgodzin do ADP
  • raportowanie nadgodzin dla działu HR
  • obsługa wyjazdów służbowych Dyrektowów, HR - załatwienie wszelkich formalności z tym związanych
  • obsługa spotkań biznesowych oraz narad (zew. i wew.): rezerwacja i przygotowywanie sal konferencyjnych, zapewnienie niezbędnych materiałów, dokumentów, itp.
  • rejestr środków trwałych
  • koordynacja podczas corocznej inwentaryzacji środków trwałych ZC (współpraca użytkownik - księgowość materiałowa, utylizacja zużytych środków)
  • nadzór nad zapotrzebowaniem sekretariatu, pomieszczeń w niezbędne materiały i artykuły biurowe - obsługa platformy zakupowej ePass
  • kontrola i analiza stanu zapasów
  • remonty biura dla zakładu ZC - współpraca z Indirect Sourcing w zakresie pozyskania ofert na remonty

Czego oczekujemy?

  • doświadczenia na podobnym stanowisku pracy
  • bardzo doberj znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie - min. B2
  • bardzo dobrej umiejętności zarządzaniem własnym czasem pracy i ustalaniem priorytetów
  • bardzo dobrej umiejętności kominikacji międzyludzkiej

Co oferujemy?

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony
  • pełen etat
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od stopnia doświadczenia i umiejętności
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna Luxmed, ubezpieczenie na życie, karta sportowa
  • miłą atmosferę pracy

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Asystent/Asystentka biura

Typ:

Praca tymczasowa

Lokalizacja:

Numer referencyjny:

PAB/2019/2019/12/31

Wymiar etatu:

Czas dodania oferty:

02.01.2020

Kontakt do rekrutera:

Małgorzata Owczarkiewicz

mail icon 571 406 519

mail icon Malgorzata.Owczarkiewicz@workservice.pl

Oferta pracy

Asystent/Asystentka biura


Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko: pracownik administracyjno - biurowy

Zakres obowiązków

  • obsługa systemu SAP
  • wystawianie zapotrzebowań Purchase Reguisition w SAP na dostawę lub usługę (współpraca z Indirect Sourcing)
  • weryfikacja kont księgowych do wystawiania Purchase Regusition (współpraca z księgowością)
  • potwierdzenie odbioru usługi lub dostawy w SAP - dokonamie (MIGO) w systemie PMX
  • prowadzenie spraw administracyjno - biurowych oraz kadrowo - socjalnych
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów - przyjmowanie/ wysyłanie, sortowanie i dystrybucja korespondencji
  • sprawdzanie prawidłowości w dokumentach, które są do akceptacji Dyrektorów oraz HR
  • zarządzanie kalendarzem Dyrektorów i HR
  • zbieranie ofert, negocjacje cenowe dot. zakupów spoza standardowych, np. kupno upominków okazjonalnych, kalendarzy, itp.
  • sporządzanie planów urlopowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi Spółki
  • zgłaszanie nieprawidłowości/ usterek pomieszczeń biurowych zgłoszonych przez pracowników do odpowiednich służb celem ich eliminacji
  • pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy Dyrektorem, a kierownikami i pracownikami
  • inne zadania przydzielone przez Dyrektorów i HR
  • kierowanie na badania okresowe, psychotechniczne, kontrolne, wstępne
  • przechowywanie kopii zaświadczeń
  • nadzorowanie systematycznego spływu dokumentacji z przeprowadzanych badań
  • obsługa systemu ADP
  • rejestracja absencji pracowników - delegacje, urlopy, zwolnienia w systemie ADP
  • wprowadzanie grafików dla pracowników
  • korygowanie nieprawidłowości w grafiku czas pracy pracowników, anulowanie wniosków urlopowych
  • weryfikacja i wprowadzanie nadgodzin do ADP
  • raportowanie nadgodzin dla działu HR
  • obsługa wyjazdów służbowych Dyrektowów, HR - załatwienie wszelkich formalności z tym związanych
  • obsługa spotkań biznesowych oraz narad (zew. i wew.): rezerwacja i przygotowywanie sal konferencyjnych, zapewnienie niezbędnych materiałów, dokumentów, itp.
  • rejestr środków trwałych
  • koordynacja podczas corocznej inwentaryzacji środków trwałych ZC (współpraca użytkownik - księgowość materiałowa, utylizacja zużytych środków)
  • nadzór nad zapotrzebowaniem sekretariatu, pomieszczeń w niezbędne materiały i artykuły biurowe - obsługa platformy zakupowej ePass
  • kontrola i analiza stanu zapasów
  • remonty biura dla zakładu ZC - współpraca z Indirect Sourcing w zakresie pozyskania ofert na remonty

Czego oczekujemy?

  • doświadczenia na podobnym stanowisku pracy
  • bardzo doberj znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie - min. B2
  • bardzo dobrej umiejętności zarządzaniem własnym czasem pracy i ustalaniem priorytetów
  • bardzo dobrej umiejętności kominikacji międzyludzkiej

Co oferujemy?

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony
  • pełen etat
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od stopnia doświadczenia i umiejętności
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna Luxmed, ubezpieczenie na życie, karta sportowa
  • miłą atmosferę pracy

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Ocena

możesz zagłosować klikając na gwiazdkę

Oferta pracy

Udostępnij ofertę pracy:

Wyślij link do tej oferty na email

Wyślij
wróć do góry
Zgadzam się

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj.