Zamknij
Poprzedni
Następny
« Cofnij

Oferta pracy

Administration Support

Kraków

Dla naszego Klienta, globalnego lidera branży tytoniowej, poszukujemy osoby na stanowisko: Administration Support

Zakres obowiązków

  • Terminowe wykonywanie obowiązków administracyjnych
  • Zapewnianie codziennej pomocy administracyjnej dla kierownika oraz całego zespołu
  • Organizacja i koordynacja ustaleń dotyczących spotkań, wydarzeń społecznych i integracyjnych, konferencji, wsparcie gości
  • Przygotowanie korespondencji lub raportów ad hoc w celu wspierania działań biznesowych
  • Komunikacja z różnymi zainteresowanymi stronami (zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi) w celu wymiany informacji, rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na pytania i koordynacja działań
  • Wsparcie pracowników w codziennych sprawach na terenie obiektu

Czego oczekujemy?

  • Dobrej znajomości języka angielskiego (poziom B2)
  • Osoby zorientowanej na działanie, posiadającej zdolność szybkiego uczenia się
  • Kandydata posiadającego wykształcenie wyższe (lub osoba studiująca 4 i 5 rok)
  • Osoby współpracującej z doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi i komunikacyjnymi
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w wsparciu działań związanych z zarządzaniem oraz w środowisku obsługi klienta.

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę tymczasową na cały etat
  • Ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia, ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna Luxmed, dofinasowanie do posiłków, Multisport, ubezpieczenie grupowe)

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administration Support

Typ:

Praca tymczasowa

Lokalizacja:

Numer referencyjny:

AS/01/WS/19/2019/1/154

Wymiar etatu:

Czas dodania oferty:

02.12.2019

Oferta pracy

Administration Support

Dla naszego Klienta, globalnego lidera branży tytoniowej, poszukujemy osoby na stanowisko: Administration Support

Zakres obowiązków

  • Terminowe wykonywanie obowiązków administracyjnych
  • Zapewnianie codziennej pomocy administracyjnej dla kierownika oraz całego zespołu
  • Organizacja i koordynacja ustaleń dotyczących spotkań, wydarzeń społecznych i integracyjnych, konferencji, wsparcie gości
  • Przygotowanie korespondencji lub raportów ad hoc w celu wspierania działań biznesowych
  • Komunikacja z różnymi zainteresowanymi stronami (zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi) w celu wymiany informacji, rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na pytania i koordynacja działań
  • Wsparcie pracowników w codziennych sprawach na terenie obiektu

Czego oczekujemy?

  • Dobrej znajomości języka angielskiego (poziom B2)
  • Osoby zorientowanej na działanie, posiadającej zdolność szybkiego uczenia się
  • Kandydata posiadającego wykształcenie wyższe (lub osoba studiująca 4 i 5 rok)
  • Osoby współpracującej z doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi i komunikacyjnymi
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w wsparciu działań związanych z zarządzaniem oraz w środowisku obsługi klienta.

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę tymczasową na cały etat
  • Ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia, ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna Luxmed, dofinasowanie do posiłków, Multisport, ubezpieczenie grupowe)

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Ocena

możesz zagłosować klikając na gwiazdkę

Oferta pracy

Udostępnij ofertę pracy:

Wyślij link do tej oferty na email

Wyślij
wróć do góry
Zgadzam się

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj.