Informacja o sposobie wnioskowania o zaświadczenia

1. Zgłoszenia o wystawienia zaświadczenia prosimy kierować wyłącznie mailowo na specjalny adres: zaswiadczenia@workservice.pl

Prosimy o nie wysyłanie maili na imienne maile pracowników Work Service.

2. Wniosek powinien zawierać dane identyfikacyjne jak:

  • Imię i nazwisko wnioskodawcy,
  • PESEL wnioskodawcy,
  • Pracodawca (nazwa spółki),
  • Rodzaj umowy (umowa o pracę, umowa o pracę tymczasową, umowa zlecenie/dzieło),
  • Okres zatrudnienia, którego dotyczy wniosek,
  • Zakres (jakie dane pracownik chce mieć na zaświadczeniu, rodzaj zaświadczenia),
  • Kontakt telefoniczny,
  • Adres do korespondencji,
  • Czytelny, odręczny podpis wnioskodawcy.

3. Wypełniając wniosek można skorzystać z gotowego formularza zamieszczonego poniżej i przesłać go jako skan, PDF, JPG.

4. Przyjmujemy także niestandardowe druki zaświadczeń (np. z banków, urzędów). Wypełnione zaświadczenie będzie odesłane listem zwykłym ze wszystkimi podpisami do wnioskującego, chyba, że wnioskujący pisemnie udzieli zgody na wysłanie zaświadczenia pod adres instytucji czy banku.

5. Zaświadczenie zostanie wysyłane na adres korespondencyjny.

6. Prosimy o dokładne i szczegółowe podawanie danych do wystawiania zaświadczeń, aby wykluczyć konieczność kilkukrotnego wystawiania zaświadczeń.

Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu:
(71) 37 10 900 wew. 1.

Duplikaty świadectw pracy

Zgłoszenia dotyczące wystawienia duplikatu świadectwa pracy proszę kierować na adres: reklamacje@workservice.pl

Informacja o wysyłce PIT

Jeżeli pracownik wyraził zgodę na otrzymanie PIT-11 drogą elektroniczną, PIT zostaje wysłany na dwie skrzynki e-mailowe:

  • skrzynkę prywatną, jeżeli pracownik podał swój adres e-mail w oświadczeniu o dostarczeniu PIT-11 drogą elektroniczną,
  • skrzynkę na www.work.pl (na tę skrzynkę PIT wysyłany jest obligatoryjnie).

Aby pobrać PIT-11 ze skrzynki www.work.pl, należy wejść na stronę i zalogować się za pomocą loginu i hasła podanego w umowie. Jeżeli na umowie pojawia się hasło „null” lub brak widocznego hasła należy skontaktować pod numerem (71) 37 10 900, wew. 1 lub wysłać e-mail z podaniem imienia i nazwiska oraz numeru PESEL na adres pit@workservice.pl, celem zmiany hasła na poprawne.

Przy pierwszym logowaniu na skrzynkę www.work.pl, należy potwierdzić swoją tożsamość wpisując imię i nazwisko, tak jest podane w loginie, np.: jan.kowalski.

W przypadku problemów z pobraniem PIT-11 proszę odczekać kilka godzin i spróbować ponownie. W razie kolejnych nieudanych prób, należy skontaktować się z centralą spółki telefonicznie lub e-mailowo na pit@workservice.pl

Druki do pobrania:

wróć do góry

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj.

Zgadzam się ×