Zamknij
Poprzedni
Następny
« Cofnij

Oferta pracy

IT Project Finance Analyst

Kraków

For our Client, a leader in tobacco industry, we are looking for person with fluent knowledge in English, experienced in projects coordinating.

Zakres obowiązków

  • High quality advisory for project managers (PM) in budget-related activities, guidance during preparation of key project documents, e.g. business case, request for budget
  • High quality communication with PM and other counterparts via emails and calls to advise on queries posted by PM, follow-up on financial plans, etc.
  • Cooperation with budget planners to ensure a complete master data for financial plan updates using internal tools,
  • Preparation of the reports and tracking discrepancies between approved budget and plan
  • Reviewing the consolidated report for projects and their respective financial plans with PMO heads for various locations
  • Ability to engage and coordinate with senior management (PMO)
  • Contribute towards streamlining the process by reviewing the existing procedures and to suggest improvements
  • Lead continuous improvement of the process while keeping the lights on for the key tasks related to project advisory
  • Support of project planning administration to maintain project financial plans in the internal systems

Czego oczekujemy?

  • Overall 5 years of corporate experience with minimum 2 years of working experience in a PMO or a similar project-related environment as project lead / coordinator;
  • Understanding of the project lifecycle and project management methodologies;
  • Very good level of written and spoken English;
  • Ability to convey clearly through written and verbal communication, very good interpersonal skills;
  • Ability to work independently and to prioritize and organize daily tasks/handle ad-hoc tasks that require immediate action;
  • Strong analytical, planning and problem solving skills;
  • Practical skills in MS Office tools, specifically in MS Excel;
  • Action-oriented person ready to work in a multicultural team.

Co oferujemy?

  • Attractive salary and benefits (Luxmed, Multisport, Sodexo)
  • A temporary contract with the option of extension or transition to a permanent contract
  • Opportunity to expand international experience 
  • Full time work in a fast growing company
  • Endless learning opportunities

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

IT Project Finance Analyst

Typ:

Praca tymczasowa

Lokalizacja:

Numer referencyjny:

ITPFA/2019/7/53

Wymiar etatu:

Czas dodania oferty:

08.07.2019

Oferta pracy

IT Project Finance Analyst

For our Client, a leader in tobacco industry, we are looking for person with fluent knowledge in English, experienced in projects coordinating.

Zakres obowiązków

  • High quality advisory for project managers (PM) in budget-related activities, guidance during preparation of key project documents, e.g. business case, request for budget
  • High quality communication with PM and other counterparts via emails and calls to advise on queries posted by PM, follow-up on financial plans, etc.
  • Cooperation with budget planners to ensure a complete master data for financial plan updates using internal tools,
  • Preparation of the reports and tracking discrepancies between approved budget and plan
  • Reviewing the consolidated report for projects and their respective financial plans with PMO heads for various locations
  • Ability to engage and coordinate with senior management (PMO)
  • Contribute towards streamlining the process by reviewing the existing procedures and to suggest improvements
  • Lead continuous improvement of the process while keeping the lights on for the key tasks related to project advisory
  • Support of project planning administration to maintain project financial plans in the internal systems

Czego oczekujemy?

  • Overall 5 years of corporate experience with minimum 2 years of working experience in a PMO or a similar project-related environment as project lead / coordinator;
  • Understanding of the project lifecycle and project management methodologies;
  • Very good level of written and spoken English;
  • Ability to convey clearly through written and verbal communication, very good interpersonal skills;
  • Ability to work independently and to prioritize and organize daily tasks/handle ad-hoc tasks that require immediate action;
  • Strong analytical, planning and problem solving skills;
  • Practical skills in MS Office tools, specifically in MS Excel;
  • Action-oriented person ready to work in a multicultural team.

Co oferujemy?

  • Attractive salary and benefits (Luxmed, Multisport, Sodexo)
  • A temporary contract with the option of extension or transition to a permanent contract
  • Opportunity to expand international experience 
  • Full time work in a fast growing company
  • Endless learning opportunities

Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 2010

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Ocena

możesz zagłosować klikając na gwiazdkę

Oferta pracy

Udostępnij ofertę pracy:

Wyślij link do tej oferty na email

Wyślij
wróć do góry
Zgadzam się

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj.