Uwaga! Work Service ostrzega, przed fałszywymi ofertami pracy na zewnętrznych portalach rekrutacyjnych,
w których przestępcy podszywają się pod Work Service w celu wyłudzenia danych osobowych.

Dowiedz się więcej
Relacje inwestorskie

Aktualności

  • Grupa Work Service po trzech kwartałach 2016 roku odnotowała przychody przekraczające 1,8 mld złotych, co oznacza ... więcej >
  • Grupa Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wkracza na obszar cyfrowego doradztwa personalnego. Dariusz ... więcej >
> Strona główna > Relacje inwestorskie > Spółka > Władze spółki

Władze spółki

mwt3

 

Maciej Witucki

Prezes Zarządu

Od stycznia 2016 r. pełni funkcję prezesa Work Service S.A. Posiada bardzo duże doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania międzynarodowymi przedsiębiorstwami i spółkami publicznymi. W latach 2006-2013 był prezesem Orange Polska (dawniej TP), a od września 2013 roku jest przewodniczącym rady nadzorczej tej spółki. Wcześniej, w latach 2002-2006 był członkiem zarządu, a następnie prezesem Lukas Banku. W latach 1997-1998 we Francji kierował przygotowaniami projektu rozpoczęcia przez firmę Cetelem działalności w Polsce, a następnie w okresie 1998-2001 pełnił funkcję członka zarządu w Cetelem Polska. W lipcu 2015 roku został członkiem rady nadzorczej TVN.

Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej. Ukończył również studia podyplomowe z logistyki i inżynierii przemysłowej na Ecole Centrale Paris we Francji, a także zaawansowany program zarządzania (AMP) na INSEAD we Francji.

zdjęcie Piotr Gajek

Piotr Gajek

Wiceprezes Zarządu

Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie konsultingu, finansów, bankowości, restrukturyzacji przedsiębiorstw, zarządzania relacjami z klientami oraz transakcji i przedsięwzięć strategicznych. W latach 2009-2013 był dyrektorem wykonawczym Orange Polska ds. strategii relacji z klientami oraz ds. transformacji Grupy Orange Polska. Wcześniej, w latach 2002-2009 był partnerem w EY Business Advisory.  W latach 1992-2002 pracował w firmie Arthur Andersen. Członek rady nadzorczej MDI Energia S.A., spółki notowanej na GPW.

Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, wydział Inzynierii Lądowej. Ukończył programy zarządzania w Kellog School of Management w USA oraz w IMD w Szwajcarii.

Adam Pawlowicz_res

Adam Pawłowicz

Wiceprezes Zarządu

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwami, restrukturyzacji finansowej i operacyjnej, realizacji fuzji i przejęć oraz z dużym doświadczeniem na rynku kapitałowym. Zarządzał dużymi przedsiębiorstwami i grupami kapitałowymi. Ma bogate doświadczenie w obszarze marketingu i sprzedaży usług, w szczególności B2B.

W latach 2008-2014 pracował dla funduszu Private Equity należącego do grupy Societe Generale (później Amundi, V4C), jako prezes należących do funduszu spółek z branży ochrony: Skorpion oraz Konsalnet. Jako prezes tych spółek zrealizował szereg transakcji kapitałowych, w tym największą w tej branży – przejęcie polskich aktywów globalnego lidera branży security, G4S. W efekcie kierował największą grupą ochroniarską w Polsce zatrudniającą blisko 25 000 pracowników. Wcześniej, jako prezes RUCH S.A. (2006-2008) z sukcesem zrealizował IPO spółki pozyskując z Giełdy Papierów Wartościowych ponad 250 mln PLN na rozwój przedsiębiorstwa. W latach 2002-2006 był dyrektorem ds. marketingu i rozwoju i w kancelarii prawnej White & Case. W latach 1999-2001 pełnił funkcję prezesa Państwowej Agencji Inwestycji Zagranicznych (obecnie PAIiIZ). Był współorganizatorem polskiej wystawy na EXPO 2000 w Hannowerze. Obecnie jest partnerem w firmie doradczej Saski Partners specjalizującej się w doradztwie transakcyjnym i Corporate Finance. Zanim został menedżerem przez wiele lat pracował jako dziennikarz telewizyjny i prasowy oraz jako pracownik naukowy na Uniwersytecie Gdańskim. Ma na swoim koncie wywiady z czołowymi polskimi politykami lat 90-tych, szereg reportaży i kilka filmów dokumentalnych.

Absolwent polonistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma ukończone studia podyplomowe w zakresie ekonomii i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej, posiada także dyplom MBA Uniwersytetu Calgary w Kanadzie. Ukończył Advanced Management Program na IESE Business School. Był stypendystą German Marshal Fund i American Jewish Community.

Członek rad nadzorczych Asseco Business Solutions, Work Service International oraz przewodniczący Rady Nadzorczej Gdańskiej Agencji Rozwoju Gospodarczego. W przeszłości był członkiem rad nadzorczych TVP, PKN Orlen, Chemia Polska.

Iwona Szmitkowska_pion

Iwona Szmitkowska

Wiceprezes Zarządu

Absolwentka Francusko-Polskich studiów podyplomowych w zakresie zarządzania na Uniwersytecie w Poznaniu i Rennes (2003), a także Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy, kierunek marketing i zarządzanie, specjalność marketing i zarządzanie w organizacji gospodarczej (2001). Ukończyła także Akademię Morską w Gdyni, kierunek Zarządzanie i Marketing w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem (2001) oraz studiowała na Akademii Mikołaja Kopernika w Toruniu filologię klasyczną (1992).

Doświadczenia zawodowe zdobywała w Work Service między innymi jako: Dyrektor Działu Obsługi Klienta (od 15 kwietnia 2008 roku do października 2010 roku), a także Dyrektor Regionu (od 1 września 2005 roku do kwietnia 2008 roku), jak również zarządzała oddziałem Work Service w Bydgoszczy (od 1 września 2003 roku do 31 sierpnia 2005 roku). Wcześniej prowadziła także działalność gospodarczą w zakresie promocji i marketingu (w latach 1997 – 2003), pracowała jako dziennikarz i redaktor naczelny Radia „Pomoże" w Bydgoszczy (w latach 1993 – 1995), a także jako specjalista ds. promocji w Gazecie Pomorskiej (w latach 1995 – 1996).,

Obecnie jest od 1 października 2010 roku Dyrektorem Pionu Obsługi Klienta Work Service, a także prowadzi własną działalność gospodarczą pod nazwą Agencja Promocyjna Iwona Szmitkowska. W okresie od 14 lipca 2008 r. do 1 października 2014 r. pełniła funkcję prokurenta a także w okresie od 04.03.2014 r. pełni funkcję Prezesa Fundacji Work Service i od 02.01.2014 r. funkcję Wiceprezesa spółki pod firmą Krajowe Centrum Pracy Sp. z o.o.

A18A6828_res

Tomasz Ślęzak

Wiceprezes Zarządu

Posiada wieloletnie doświadczenie w działalności biznesowej na rynkach europejskich. Pierwszych 9 lat swojej kariery zawodowej związał z Procter&Gamble, gdzie początkowo odpowiadał za współpracę z kluczowymi klientami oraz wsparcie sprzedaży. Po objęciu stanowiska Menadżera ds. Strategii i Planowania Marketingowego na rynkach Europy Centralnej, Afryki i Bliskiego Wschodu (CEEMEA) opracował i wprowadził nowe strategie produktowe na podległych rynkach. Po powrocie do Polski objął stanowisko Menadżera marketingu handlowego Gillette.

Od grudnia 2010 roku prowadził Pion Sprzedaży w polskim oddziale– DB Schenker. Jako Dyrektor Sprzedaży reprezentował spółkę na European Sales Steering Team. Ponadto, od marca 2009 do końca 2011 roku pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Metromedia Polska, firmy reklamowej specjalizującej się w mobilnych nośnikach reklamowych.

W maju 2013 roku został powołany na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Work Service S.A. Aktualnie odpowiada za nadzór nad działalnością zagranicznych spółek Grupy w obrębie Europy Środkowej i Wschodniej. Jednocześnie odpowiada za prowadzenie procesów sprzedaży międzynarodowej i koordynowanie prac w ramach marketingu korporacyjnego.

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ze specjalizacją marketingu i zarządzania. Od 2014 roku jest lektorem na podyplomowych studiów zarządzania sprzedażą na Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Za swoje dokonania zawodowe został wyróżniony złotą nagrodą Brand Building Award.

Paul_Christodoulu_web

Paul Christodoulou

Wiceprezes Zarządu

Posiada trzy stopnie uniwersyteckie: JD (Fordham University Law School), MBA (Strern School of Business/NYU) i BS w Zarządzaniu (Rensseliar Politechnic Institute) oraz udokumentowaną znajomość księgowości na poziomie CPA. Jest współzałożycielem i Prezesem Grupy ProLogics. Przez ostatnie dwie dekady zyskał międzynarodową reputację jako osoba zdolna do przekształcania dotkniętych kryzysem przedsiębiorstw i/lub ich spółek zależnych w dochodowe firmy. Całkowicie zmieniał organizacje - stawiając czoła kurczącym się rynkom, brakowi pracowników, klientów i dostawców, upadłościom, podatkowym i prawnym wyzwaniom - w przykłady wydajności i rentowności. Działania te miały miejsce w bardzo różnych środowiskach biznesowych i kulturowych, począwszy od Rosji i Europy Wschodniej, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Robert_Knights_pion_res

Robert Knights

Wiceprezes Zarządu

Absolwent studiów na kierunku Inżynieria Produkcji. Ukończył także studia podyplomowe w zakresie chemii kosmetyczej. Jest członkiem Instytutu Transportu i Logistyki. Zaczynał swoją karierę w firmie przemysłu ciężkiego Alvis. Następnie w Johnson and Johnson jako Production Manager i Deputy Factory Director. Kolejny krok to objęcie stanowiska Capital Equipment Buyer w Mars Confectionary, a potem udział w projekcie joint-venture Mars i Pepsi w Wielkiej Brytanii. W Mars Ice Cream w Rosji zarządza obszarem planowania, logistyki oraz obsługi celnej. W 1996 roku zaczyna pracę dla Pepsi International Bottlers i zostaje Dyrektorem ds. Logistyki i Zakupów na Centralną i Wschodnią Rosję. Następnie zatrudniony przez Unilever i jako Dyrektor Operacyjny. W 2002 roku wrócił do Europy i objął stanowisko European Supply Director w Sanford Europe. Wrócił do Rosji w 2004 r., aby założyć swoją własną firmę Logistics Consultancy Practice.

 

RADA NADZORCZA Work Service S.A.:

Paul_Sofianos_web

Paul Sofianos

Przewodniczący Rady Nadzorczej

Posiada tytuły naukowe z dziedziny Ekonomii i Nauk Politycznych przyznane przez Uniwersytet Massachusetts oraz Londyńską Szkołę Ekonomii. Uzyskał doktorat (JD) w zakresie prawa na Uniwersytecie w Miami, koncentrując się na Prawie Gospodarczym i Prawie Admiralicji.

W trakcie swojej 25 letniej kariery wykorzystywał swoje kompetencje biznesowe na rzecz liderów produktów szybko zbywalnych (FMCG) w 20 krajach, w tym przez 13 lat w Rosji i Polsce.

Po raz pierwszy zawitał do Europy Środkowej kiedy został zaangażowany na stanowisko Wiceprezesa i Dyrektora Generalnego przez Polski Holding Hortex S.A., największe przedsiębiorstwo przetwórstwa spożywczego we Wschodniej i Środkowej Europie. Akcjonariusze powierzyli mu zadanie przeprowadzenia restrukturyzacji działalności i sprzedaży, rozwoju nowych przedsiębiorstw i rynków oraz poprowadzenie planowania strategicznego. Jego sukces w przedsiębiorstwie Hortex zachęcił US-Russia Investment Fund, Delta Capital Management, do zatrudnienia go na stanowisku Starszego Wiceprezesa i Szefa Inwestycji Bezpośrednich. Kilka czołowych rosyjskich firm krajowych i międzynarodowych, w tym Sun-Interbrew, CTC Communications, Saint Springs Water i Lomonosov Porcelain Factory, uznało jego wiedzę specjalistyczną poprzez mianowanie go na członka swoich zarządów.

Obecnie jest prezesem Grupy Prologics, specjalizującej się w logistyce, transporcie i outsourcingu w Rosji i na Ukrainie.

IMG_9826-Edit

Tomasz Misiak

Prezydent Rady Nadzorczej

Założyciel i Prezydent Rady Nadzorczej Work Service S.A, lidera rynku usług HR w Centralnej Europie, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych. W latach 1999-2007 pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Work Service S.A. Właściciel i zarządzający Mizyak Investment Fund LTD.  Obecnie zasiada również w Radach Nadzorczych spółek: Exact Systems Sp. z o.o., MM Conferences S.A.która jest spółką notowaną na New Connect. Wcześniej był również członkiem Rad Nadzorczych spółek: Hawe S.A., IDM S.A. i IT Kontrakt Sp. z o.o.

Pełni funkcję Prezesa Fundacji Świat Idei, wydawcy polskiej edycji  Project-Syndicate. Od 2012 roku jest Wiceprezydentem Pracodawców RP.

Posiada bogate doświadczenie w działalności społeczno-politycznej. Po okresie aktywności w organizacjach studenckich rozpoczął działalność samorządową we Wrocławskiej Radzie Miejskiej gdzie piastował funkcję Przewodniczącego Komisji Inicjatyw Gospodarczych. W latach 2005-2011 jako Senator RP sprawował funkcję Szefa Komisji Gospodarki oraz brał udział w pracach Komisji Unii Europejskiej.

Laureat licznych nagród biznesowych, m.in. Teraz Polska, Przedsiębiorca Roku Ernst & Young, Lider Przedsiębiorczości, czy Lider Rynku, Manager Roku. Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, IESE Bussines School oraz Global Leadership Seminar Georgetown University.

Tomasz Hanczarek_new_res

Tomasz Hanczarek

Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej 

Od stycznia 2016 objął funkcję Wiceprezesa Rady Nadzorczej Work Service S.A. W latach 2010 – 2015 pełnił funkcję Prezesa Zarządu spółki. Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Współzałożyciel Work Service. Twórca i osoba odpowiedzialna za rozwój specjalistycznej usługi, określanej mianem outsourcingu funkcji personalnej. Autor prac naukowych z zakresu makro i mikroekonomii.

 

 

Krzysztof Kaczmarczyk

Członek Rady Nadzorczej

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie ze specjalizacją finanse i rachunkowość. W latach 1999-2008, pracował w grupie Deutsche Bank – DB Securities S.A. gdzie pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Działu Analiz Rynku Akcji oraz Analityka Rynku Akcji – region Europy Środkowo Wschodniej. W okresie 2008-2010 pełnił różne funkcje zarządcze w Grupie TP S.A. w tym Członka Zarządu spółki TP Emitel, Dyrektora Pionu Strategii i Rozwoju Biznesu Grupy TP S.A. W latach 2010-2011 pracował w szwajcarskim banku inwestycyjnym Credit Suisse w Polsce. W latach 2012-2015, pełnił funkcję Vice Prezesa Zarządu ds. Strategii i Rozwoju w spółce Emitel – wiodącym operatorze naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce. Obecnie, zawodowo niezależny członek Rad Nadzorczych spółek notowanych na GPW w Warszawie. Wieloletnie doświadczenie nadzorcze zdobywał zasiadając w radach nadzorczych spółek notowanych na GPW na przestrzeni ostatnich 10 lat (m.in. KGHM Polska Miedz, Polish Energy Partners, Duon, Graal, Wirtualna Polska, 4fun Media, Polimex-Mostostal, Magellan, Robyg, InPost, Integer, SARE, BEST).

 

Everett Michael Kamin

Członek Rady Nadzorczej

Absolwent studiów w dziedzinie finansów i rachunkowości z tytułem BSBA (Bachelor of Science in Business Administration) nadany przez Boston University School of Management. Został wybrany do stworzenia i nadzorowania Klubu Finansowego (Finance Club). Posiada certyfikat Series 7 wydawany przez Financial Industry Regulatory Authority (FINRA). Jest licencjonowanym AAMS (Accredited Asset Management Specialist). W 2002 r. rozpoczął swoją karierę zawodową jako konsultant finansowy w A.G. Edwards & Sons. Od czerwca 2003 r. do stycznia 2005 r. pełnił funkcję analityka strategicznego oraz kierował grupą odpowiedzialną za wyszukiwanie potencjalnych okazji biznesowych w Sovereign Bancorp, gdzie w 2004 pracował również jako analityk Aria Partners jako Hedge Fund Research Analyst. W latach 2005 – 2009 pracował w Merrill Lynch/Bank of America Securities.

 

Piotr Maciej Kamiński   

Członek Rady Nadzorczej

Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskał tytuł Magistra Zarządzania. Ukończył: Międzynarodowy program studiów podyplomowych Tempus - CUBIS (Curriculum In Business Information Systems) na Uniwersytecie Katolickim w Mediolanie, Uniwersytecie Katolickim w Leuven oraz Uniwersytecie w Amsterdamie; Jest absolwentem  „International Institute of Securities Market Development” –organizowanego przez Amerykańską Komisję Papierów Wartościowych i Giełd (US SEC) oraz IESE Business School - Advanced Management Program, University of Navarra.

Pełnił następujące funkcje w zarządach spółek prawa handlowego:

  • 2011-2013 Członka Zarządu do Spraw Finansów oraz p.o. Prezesa Zarządu w Totalizator Sportowy Sp. z o.o.
  • 2010 – 2011 Członka Rady Nadzorczej PZU S.A. i członka komitetu Rady Nadzorczej PZU S.A. ds. IPO z ramienia Skarbu Państwa
  • 2006 –2009 Prezesa Zarządu Banku Pocztowego S.A.,
  • 2003 –2006  Członka Zarządu nadzorujący Obszar Rynku Korporacyjnego i Skarbu w PKO Bank Polski S.A.
  • 2000 –2003 Wiceprezesa Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.,

Pełnił następujące funkcje w centralnych urzędach administracji rządowej:

  • 1994 – 2000 – Dyrektor Departamentu Spółek Publicznych i Finansów Komisji Papierów Wartościowych i Giełd.
  • 1992 – 1994– Naczelnik wydziału emisji papierów wartościowych w KPWiG.
  • 1998 – 2001 członek Państwowej Komisji Egzaminacyjnej na Doradców Inwestycyjnych.

Pełni  funkcje niezależnego Członka Rady Nadzorczej  Budimex S.A. i niezależnego członka Rady Nadzorczej Wielton S.A.,  oraz członka Komisji Nadzoru Audytowego  powołanego przez Ministra Finansów z ramienia organizacji pracodawców.

Ponadto pełnił  funkcje m in.: Prezesa Rady Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, Przewodniczący Rady Nadzorczej MGW CCG Sp. z o. o., niezależnego Członka Rady Nadzorczej Idea Bank S.A., niezależnego Członka Rady Nadzorczej Rubicon Partners NFI S.A, niezależnego Członka Rady Nadzorczej Pamapol S.A., Przewodniczącego Rady Nadzorczej Pentacomp Systemy Informatyczne S.A., Członka Rady Nadzorczej Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Przewodniczącego Rady Nadzorczej Bankowego Funduszu Leasingowego S.A., Przewodniczącego Rady Nadzorczej - Wawel Hotel Development Sp. z o.o.  (Hotel Sheraton w Krakowie), Przewodniczącego Rady Nadzorczej  Centralnej Tabeli Ofert S.A. (obecnie Bond Spot)

Pełni także funkcję Wiceprezydenta, członka prezydium i Skarbnika Pracodawców Rzeczpospolitej Polskiej.

 

Robert Ługowski

Członek Rady Nadzorczej

Absolwent  programu MBA Carlson School of Management (2003 – 2008) i Szkoły Głównej Handlowej oraz indywidualnych studiów międzyuczelnianych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Politechniki Lubelskiej oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (1995 – 2000). Jest współtwórcą i Przewodniczącym Rady sieci aniołów businessu CobinAngels, przedsiębiorcą, inwestorem, ekspertem gospodarczym przy NCBiR i Uniwersytecie  Jagiellońskim. Jest ekspertem w dziedzinie dyfuzji innowacji, modeli businessowych oraz organizacji i rozwoju nowych przedsięwzięć. Posiada rozległe doświadczenia zdobyte podczas pracy na stanowiskach kierowniczych w strukturach lokalnych i regionalnych międzynarodowych firm technologicznych takich jak Xerox (2001 – 2008), Hewlett-Packard (2008 – 2012). W latach 2012 - 2015, pracował w Atos IT Services Poland gdzie pełnił Kierownika Jednostki Biznesowej oraz Dyrektor ds. Sprzedaży. Pełni także szereg funkcji w organizacjach branżowych i społecznych m.in. Prezesa Business Students Club, Członka Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji oraz Warsaw Executive MBA Alumni Assocation. Doświadczenie nadzorcze zdobywał zasiadając w radzie nadzorczej spółki Elchupacabra sp. z o.o.

 

Pierre Mellinger
Członek Rady Nadzorczej

Doświadczenie zawodowe

  • 1998 – obecnie PineBridge Investments (dawniej  AIG Investments), Dyrektor Zarządzający, w pełni odpowiedzialny za działalność funduszu w sektorze private equity w Europie Centralnej i Wschodniej,
  • 1992 – 1998 EBRD, Dyrektor ds. Instytucji Finansowych,
  • 1990 - 1992 Banque Sovac, Zastępca Dyrektora Generalnego banku hipotecznego,
  • 1988 – 1992 Banque Sovac, Główny Dyrektor ds. rozwoju biznesu,
  • 1979 –1988 Ministerstwo Finansów Republiki Francuskiej – Wyższy Urzędnik Państwowy.

Wykształcenie

Pierre Mellinger w latach 1972–1975 studiował ekonomię na Uniwersytecie w Paryżu oraz w latach 1973–1975 prawo na Uniwerystecie Sorbona w Paryżu. Ponadto ukończył w 1974 r. Institut d’Etudes Politiques w Paryżu oraz w 1979 r. Ecole Nationale d’Administration w Paryżu.

Członek Rad Nadzorczych w następujących podmiotach:
UTI Group, Digital Cable Systems S.A., Orzel Bialy S.A., Małpka S.A., Promedica Care sp. z o.o., Care Investments sp. z o.o., EasyPack sp. z o.o.

 

 

John Leone

Członek Rady Nadzorczej

Jest absolwentem State University of New York Binghamton (1991 – 1995) oraz The George Washington University Law School (1995 – 1998). W swojej karierze zawodowej Pana John Leone współpracował m. in. z Kirkland & Ellis LLP, PineBridge Investments Partners LLC oraz ForeVest Capital Partners, Inc. , z którą to firmą współpracuje do dnia dzisiejszego. Ponadto Pan John Leone od lipca 2016 r. zasiada w Radzie Nadzorczej Małpka S.A. jako jej członek.

 

 

Skład Komitetu Audytu:

Piotr Kamiński – Przewodniczący

Everett Kamin – Członek

 

Skład Komitetu Wynagrodzeń:

Panagiotis Sofianos – Przewodniczący Komitetu

Pierre Mellinger – Członek

do góry

Adam Jenkins

tel. [+48] 508 040 140
inwestor@workservice.pl

Work Service S.A.
ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław

Krzysztof Inglot

tel. +[48] (71) 37 10 927
kom. +[48] (0) 508 040 345
krzysztof.inglot@workservice.pl

Centrum prasowe

  • Grupa Work Service po trzech kwartałach 2016 roku odnotowała przychody przekraczające 1,8 mld złotych, co oznacza ... więcej >
  • Grupa Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wkracza na obszar cyfrowego doradztwa personalnego. Dariusz ... więcej >
  • Po pierwszych 6 miesiącach 2016 roku Grupa Work Service odnotowała przychody przekraczające 1,2 mld złotych, czym ... więcej >
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj ×