Uwaga! Work Service ostrzega, przed fałszywymi ofertami pracy na zewnętrznych portalach rekrutacyjnych,
w których przestępcy podszywają się pod Work Service w celu wyłudzenia danych osobowych.

Dowiedz się więcej
Relacje inwestorskie
> Strona główna > Dla pracodawców > Case Studies > Process Improvements

Process Improvements

Exact Systems reprezentuje Klienta  na terenie zakładu dostawcy, czynnie uczestnicząc w procesie poprawy możliwości produkcyjnych. 

OPIS KLIENTA

Naszym Klientem był jeden ze światowych producentów układów hamulcowych oraz innego asortymentu dedykowanego do branży motoryzacyjnej.

OPIS PROBLEMU

Jeden z naszych stałych Klientów zlecił u swojego dostawcy produkcję obudowy do prototypu pompy w układzie hydraulicznym hamowania. Od początku procesu kontrahent nie był w stanie wyprodukować odpowiedniej ilości testowych produktów jak również zagwarantować powtarzalności procesu w fazie series production.

Zakład był zmuszony do zdwojonej kontroli jakości produktów oraz ciągłego monitorowania procesu ze względu na brak stabilności. Głównymi problemami były:

  • Parametry procesu odlewania;
  • Błędny design narzędzi odlewniczych oraz rdzeni;
  • Brak wyszkolonych odpowiednio pracowników;
  • Brak obsługi technicznej i zły stan sprzętu do produkcji.

ROZWIĄZANIE

Nasz Klient zlecił nam stałą kontrolę procesu jak również techniczne wsparcie dla swojego dostawcy. Podczas trwania projektu konsultant wykonywał następujące czynności:

  • Analiza designu samej formy odlewniczej, rdzeni piaskowych;
  • Wprowadzenie programu planowanych przeglądów sprzętu oraz niezbędnych remontów;
  • Ustalenie harmonogramu szkoleń oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników;
  • Monitorowanie dziennej produkcji oraz parametrów procesu;
  • Dobór parametrów procesu w celu jego stabilizacji;
  • Codzienne raportowanie o postępach w projekcie, a także rezultatach zmian wprowadzonych w projekcie formy i rdzeni piaskowych;
  • Nadzorowanie remontów sprzętu.

REZULTATY I KORZYŚCI

Po wprowadzeniu wszystkich zaproponowanych zmian, dostawca ustabilizował proces produkcyjny oraz wyprodukował wystarczającą ilość dobrych jakościowo produktów do celów testowych dla Klienta.

Dodatkowymi korzyściami, zarówno dla Klienta bezpośredniego jak i dostawcy była poprawa relacji. Ponadto:

  • Redukcja kosztów po stronie dostawcy
  • Przekazanie dostawcy wiedzy oraz narzędzi do odpowiedniego planowania oraz monitorowania procesu, które mogą zostać użyte do następnych projektów
  • Poprawa terminowości i jakości dostaw
  • Redukcja ceny dla klienta

 

Skontaktuj się z konsultantem Work Service, aby  omówić nasze dedykowane rozwiązania.

do góry
Szybko kontakt

Podaj swój numer telefonu, nasz doradca oddzwoni

Napisz nam czego potrzebujesz. Będziemy w stanie precyzyjnie odpowiedziec na Twoje pytania

Dziękujemy za wypełnienie formularza. Nasz doradca skontaktuje się z Państwem.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj ×