Uwaga! Work Service ostrzega, przed fałszywymi ofertami pracy na zewnętrznych portalach rekrutacyjnych,
w których przestępcy podszywają się pod Work Service w celu wyłudzenia danych osobowych.

Dowiedz się więcej
Relacje inwestorskie

Merchandising

Sellpro Sp. z o.o. jest jedną z czołowych polskich firm outsourcingu wsparcia sprzedaży oraz usług merchandisingu i promocji. Wyspecjalizowane zespoły Sales Force realizują kompleksowe strategie aktywizowania sprzedaży produktu klienta.

OPIS KLIENTA

Odział europejskiego producenta świeżych wyrobów mlecznych. Sieć dystrybucji punktów detalicznych. Klient koncentruje w Polsce południowo-wschodniej.

CELE

Poprawienie widoczności produktów klienta na rynku detalicznym.

Poprawa wizerunku i budowa relacji z klientami detalicznymi.

Weryfikacja bazy sieci punktów detalicznych.

Uzyskanie średniego wolumenu sprzedaży na poziomie wskazanym wg potrzeb biznesowych klienta

ROZWIĄZANIE

Sellpro powołało ośmioosobowy Sales Force będący w stanie nawiązać bezpośredni kontakt zarówno z klientem, kierownikami punktów detalicznych, jak i Przedstawicielami Dystrybutorów.

Sellpro przeprowadziło następujący model działań kampanijnych:

  • wstępna weryfikacja bazy sieci punktów detalicznych,
  • określenie koszyka pakietu sprzedażowego,
  • zaplanowanie rabatowej akcji promocyjnej,
  • kreacja i produkcja materiałów promocyjnych (ulotek i plakatów informacyjnych oraz upominków),
  • rozplanowanie i przeprowadzenie logistyczne akcji promocyjno-sprzedażowej,
  • weryfikacja i aktualizacja danych adresowych punktów detalicznych,
  • podział na subregiony sprzedażowe, zoptymalizowane dla dalszej działalności przedstawicieli handlowych.

W trakcie realizacji projektu Sales Force rozprowadził ponad 10 000 sztuk materiałów promocyjnych, służył wiedzą na temat oferowanych produktów, dzięki czemu poprawiła się dostępność i widoczność produktów na poziomie oczekiwań klienta.

KORZYŚCI

Wszystkie założone przez klienta cele zostały zrealizowane w wyznaczonym terminie. Cele sprzedażowe przekroczyły założony target o 70% vs założenie 30%. Sprawnie przeprowadzona kampania weryfikująca bazę lokalizacyjną sieci dystrybucyjnej pozwoliła na wytypowanie lokalizacji do przeprowadzenia badań marketingowych dla klienta.

 

Skontaktuj się z doradcą Work Service, aby  omówić nasze dedykowane rozwiązania.

do góry
Szybko kontakt

Podaj swój numer telefonu, nasz doradca oddzwoni

Napisz nam czego potrzebujesz. Będziemy w stanie precyzyjnie odpowiedziec na Twoje pytania

Dziękujemy za wypełnienie formularza. Nasz doradca skontaktuje się z Państwem.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj ×