Uwaga! Work Service ostrzega, przed fałszywymi ofertami pracy na zewnętrznych portalach rekrutacyjnych,
w których przestępcy podszywają się pod Work Service w celu wyłudzenia danych osobowych.

Dowiedz się więcej
Relacje inwestorskie
> Strona główna > Centrum prasowe > Media o nas > MUSIMY BYĆ KROK DO PRZODU PRZED NASZYMI KLIENTAMI

MUSIMY BYĆ KROK DO PRZODU PRZED NASZYMI KLIENTAMI

04.06.2010

Jak obecnie kształtuje się rozwój outsourcingu na tle Państwa firmy?

Dariusz Rochman, prezes zarządu Work Service S.A.:

Obecnie szczególnie istotne dla sprawnego funkcjonowania firmy jest szybie reagowanie na zmiany koniunktury gospodarczej, a jednym z kluczowych elementów jest umiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi. Usługi, które świadczymy, mają na celu zbudowanie elastycznych struktur ułatwiających efektywne zarządzanie personelem oraz wydzielonym procesem pomocniczym, za który bierzemy odpowiedzialność. Optymalizacja kosztów, podniesienie efektywności, wydzielenie odpowiedzialności na zewnątrz i skupienie się na core-businessie to nie hasła, to realne korzyści dla klienta. Opracowujemy nowe rozwiązania współpracy, aby klienci mogli skupić się na strategii rozwoju i ekspansji swojego biznesu, a Work Service był partnerem wspierającym.

Natalia Jaworska

Zobacz pełny artykuł:

 

do góry

Kontakt
dla mediów

Biuro prasowe

Rzecznik prasowy

Krzysztof Inglot


Krzysztof Inglot

tel. +[48] 508 040 345
krzysztof.inglot@workservice.pl

Szef Biura Prasowego

Andrzej Kubisiak


Andrzej Kubisiak

tel. +[48] 512 176 030
andrzej.kubisiak@workservice.pl

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj ×