Uwaga! Work Service ostrzega, przed fałszywymi ofertami pracy na zewnętrznych portalach rekrutacyjnych,
w których przestępcy podszywają się pod Work Service w celu wyłudzenia danych osobowych.

Dowiedz się więcej
Relacje inwestorskie
> Strona główna > Centrum prasowe > Media o nas > KANDYDAT DO PRACY WYMAGA PODOBNEJ DBAŁOŚCI JAK KLIENT

KANDYDAT DO PRACY WYMAGA PODOBNEJ DBAŁOŚCI JAK KLIENT

25.05.2016

„(…) - Proces rekrutacji jest do pewnego stopnia procesem sprzedaży, gdyż sprzedajemy kandydatowi ofertę naszej firmy. Warto więc w sposób świadomy zarządzać jego doświadczeniem, podobnie jak to robimy w przypadku klientów - podkreślał Tomasz Ślęzak wiceprezes Work Service, potentata usług HR w Europie Środkowo-Wschodniej i głównego partnera Forum HR.

Zaznaczał, że negatywne wrażenia zarówno klienta jak i kandydata do pracy mogą zaszkodzić biznesowi firmy.

(…) Zdaniem Tomasza Ślęzaka firmy często zapominają, że nawet najwspanialsze programy Employer Brandingu nie pomogą, jeśli kandydat zderzy się z inną rzeczywistością - a zderzy się szybciej, niż nam się wydaje. Dlatego też Work Service, zanim jeszcze rozpocznie rekrutację dla klienta, opracowuje dogłębną analizę, jak jest on postrzegany na lokalnym rynku pracy.”

do góry

Kontakt
dla mediów

Biuro prasowe

Rzecznik prasowy

Andrzej Kubisiak


Andrzej Kubisiak

tel. +[48] 512 176 030
andrzej.kubisiak@workservice.pl

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj ×